Často se ptáte
Váš dotaz zde není? Neváhejte se nás zeptat, rádi odpovíme na cokoli.
Jak mohu zaplatit za svoji objednávku?
Pokud jsme spolu ještě neobchodovali, vystavíme Vám zálohovou fakturu na 100 % ceny a teprve po jejím uhrazení se pustíme do výroby. Jestliže spolu již nějakou dobu obchodujeme, u menších zakázek doručovaných prostřednictvím Zásilkovny Vám dáme možnost platby dobírkou, nebo platební kartou při osobním doručení. Stálí klienti mohou objednávat naše služby na fakturu. Navrhovaný způsob platby vždy najdete v nabídce, kterou Vám připravíme.
Jak mi dopravíte objednanou zakázku?
Standardně posíláme objednané zboží pomocí služby Zásilkovna. Zboží je do 48 hodin na Vámi vybraném výdejním místě. Lze samozřejmě zaslat i na jakoukoliv jinou adresu v rámci EU. Volíme vždy takový způsob dopravy, aby Váš produkt dorazil v pořádku a v čas.

V případě, že máte specifické požadavky na doručení (například potřebujete dodat zboží na konkrétní místo v konkrétní hodinu), jsme připraveni Vám je osobně přivézt.

Je-li součástí dodávky i instalace objednaných produktů, nemusíte se o dopravu vůbec starat. Instalační technici vše přivezou spolu s potřebným instalačním materiálem a zboží namontují.

Více o možnostech dopravy najdete v sekci podpora/doprava.
Je možné si objednané zboží vyzvednout na adrese společnosti STAGY, s. r. o.?
To bohužel nelze, náš provoz v současnosti tuto variantu neumožňuje. Ale rádi Vám zboží rádi kamkoliv zašleme, nebo si je můžete vyzvednout na našem výdejním místě v Praze či v kterékoli pobočce Zásilkovny. V neposlední řadě Vám můžeme zboží kamkoliv přivézt.

Více o možnostech dopravy najdete v sekci podpora/doprava.